Midsommarafton

Vad jag kan se genom persiennen så är det klarblå himmel och sol :) precis som det ska vara:)
Ligger i sängen och ska snart kliva upp, Tuwis vakna för ca 30 min sedan hon sitter och ser på bompa :)
Lill skrutt i magen har precis sagt godmorgon och Mogge ligger och vrider på sig så han vaknar snart med:)

Dax att käka lite frulle tror vi gör det på altan idag, mys frulle.. Med melon mm sedan ska vi baka jordgubbstårtan och efter det dax att göra sig iordning:)

Dagen kommer tillbringas i Ekängen..

Fam. Behrendtz vill önska alla en trevlig midsommar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0