Midsommarfirande

Tuwis vaknade med det största leendet imorse och det första hon fråga va:
-mamma, är det idag vi ska fira midsommar på dagis?!:)
Gullunge, hon har verkligen sett fram emot det och speciellt från igår då dom var i skogen och plocka saker till stången:) och sedan klädde dom den och den blev så fin:)
Vilket tur med vädret:) strålande som och skönt ute så Tuwis fick ha på dig sandaler hon blev lycklig:)

Idag ska jag åks till lillebror och umgås lite , trevligt:) annars sp händer det inte sp mycket njuta av vårt hem nu kanske när köket är klart vara lite små fix kvar innan :) men förstår ni hur skönt det är att ha ett helt kök:) helt underbart! Tror inte msn fattar hur mycket köket betyder förens man inte kan använda det!

Nehe frulle tajm

Ha en bra dag och njut av solen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0