Sömntutor

Inatt har jag inte sovit så bra:( när vi gick och la oss sp va jag jätte trött och det var två till i familjen då dom snarkade som aldrig förr båda två.. Den tredje plutten i magen ville inte sova utan höll vaknade då efter att ha vart lugn och sovit hela kvällen.. Så hon började leva rövare i magn inget att göra bara att försöka somna så hon somnar till slut.. Tog ca 1h.. Sedanvaknade jag vid 05.20 av att jag var tvungen att gå på toan, tror ni ja kunde somna om sedan:( Inte.. Solen lös rakt in i persiennen, det va varm, ja la mig och läste Aftonbladet ända tills mogges klocka ringde vid 06.30, lyckaded somna om efter han hade åkt och sedan vaknade jag panik 10.30, och då snarkade Tuwis fortfarande... Så väcka henne.., 
Så när alla äter lunch åt vi frulle, skönt med sådana dagar med men inte när man ska iväg:) men men vi hinner...
Idag hoppas jag på att Mogge kan åka förbi och hämta litet till hallen så den blir klar någon gång... Skulle va skönt så man får ettkapitel till avslutat:) sedan är det bara ytterdörren som ska målas vit.,. Och det gör vi v29 har vi bestämt;) kommer bli en helt ny hall med en vit dörr och den nya tapeten kommer bli annorlunda bredvid en vit dörr ist för brun som idag,. Blirslott 70-tals varning..  Inte vår stil riktigt., 
Är riktigt böjd med tapeten man ska bara vänja sig nu med en färg vägg i hallen då den tidigare vart helt vit:) 
 
Snart ska vi bege oss mot Tallboda och familjen Lundin för bus, Tuwis längtar att få träffa Nattis:)
 
Dka göra iordning mig, hoppas ni alla får me bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0