Tisdags kväll

Dagen har verkligen gått i mysets tecken:) 
Vi sov länge och efter det mys i sängen sedan en lång frulle innan det var dax att ta tag i alla måsten :/ 
Plockade som jag skriv tidigare upp lite mer bebiskläder, har nu i kväll stått och vikt det som var torrt:) så små och söta:) la upp dom snyggt och prydligt på hyllorna i tvättstugan där blöjbyten kommer göras:) smidigt, nära vatten ich har massor plats:) 
Köpa litelådor och förvara dom i så dom inte bli dammiga eller dylikt:)
 
Vid 13 tiden idag så åkte jag och Tuwis stan och åt lunch efter det handla lite snask inför bion :) det blev tigers film, mysigt! Lite mamma och Tuwis mys:) det behövs! 
Efter det så begav vi oss hemmåt där vi fann Mogge utanför, han hade glömt sina nycklar imorse så han kom inte in... Lite kul va det ... Är inte huvudet med så får kroppen lida ;) 
 
Iaf nu ikväll så har Mogge tapetserat väggen i hallen som vi skulle gjort för x flera veckor sedan.. Men men nu är den uppe iaf:) blev bra:) bara lister kvar nu och sedan ska denna tapet prydas Någon snygg vit spegel hade jag tänkt mig.. Men har inte hittat någon som faller oss i smaken.. 
Nehe dax att sova imorrn blir det en dag i Tallboda på vår gamla gård hon ett parkompisar;) mycket trevligt.. Sedan på kvällen så ska vi lämna in bilen på verkstad.. Så torsdag blir en hel hemma dag hoppas på fint väder:) 
 
Sovtajm, godnatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0