V.26

Tisdag Blev det, inatt har jag verkligen sovit gott, men ändå är jajodå himla trött...:( inget skoj ... Antingen är det väl graviditets trötthet, eller om mitt Hb fortfarande är sjunkande:/ hade ju lågt Hb sist jag var hos bm så äter massa järn för att bygga upp.. Hoppas det vänder snart!
 
 
Idag går vi in i v.26, 14 veckor kvar till BF, tror ni vi längtar:) nått enormt:)
Igår kväll låg jag och Mogge och skratta:) hon levde rövare i magen:) la tv dosan på magen och den bara flög:) hahaha hon hade party där inne:) skruttan :) 
idag fortsätter jag tvätta lite bebis kläder har nu tvättat upp stl 50, overaller från Tuwis håller just nu på med stl 56:) hade ju mer av stl 56 kvar än jag trodde:) 
Hitta massa fina mössor, jag som älskar mössor Tuwis har ett dussin och även bebis med redan :) hihihi vet jag är galen;)
 
Idag blir det bio för mig ich Tuwis ;) vi ska se tigers film, mysigt. Och perfekt väder för det idag ned:) tänkte även ta en lunch på stan kebab blir det nog:)
 
Nehe tvättmaskin är klar, hänga den och sedan slänga in nästa:) ska även komma på nått bra system för kläderna som både är praktiskt, lätt åtkomligt och som ser skapligt ut:) 
 
Ha en bra dag:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0