Studiedag idag

Tuwis sov till 9 imorse, jag me vill säga.. Men va uppe en sväng och pratade med Mogge innan han åkte till jobbet :)
Strålande solsken, underbart! Tuwis sprang ut efter frukost och latja:) så nu sitter vi på framsidan och fikar, mys!

Om 1 vecka exakt så är det vår första bröllops dag, va fort detta år har gått:)
Och skulle vilja köpa nått speciellt till min älskade man i bröllops present, har ni förslag? I mitt huvud står det still :/
Ett år av kärleks lycka <3

Idag ringde även babyproffsen, dom skulle ringa emmaljunga och beställa vår vagn och fick ett litet tråkigt besked:( den färgen vi ska ha på sittdelen ska utgå och dom vet inte om det kommer någon liknande tills nästa års modell som blir klar v.24.. Och vi vill ju även ha vitt chassi så blir det lite svårt, går inte att få alla färger med vitt chassi :( så vagnen är inte beställd men vi ska höras igen v.24 då 2013 modeller och färger släpps så får vi någon av som nya,, bara hoppas att vagnen hinner komma tills bebis anländer:/ håll tummarna.. Emmaljunga kunde tyvärr inte garantera att sen skulle hinna... Men vi hoppas :) håller alla tummar och tår..!

Ska göra lite lunch till Tuwis sedan ska vi dra iväg till hantverksboden här i Ledberg en sväng tänkte jag men även en sväng till trädgårds torget för att inhandla lite blomster och jordgubbs/ smultronplantor:)

Ha en toppen dag:)


Kommentarer
Postat av: JESSICA G

Tråkigt med vagnen.

Men som du skrev så finns inte många färger kvar :-(

Vi var på babyproffsen i Norrköping idag och beställde våran vagn.

Du hade rätt om färg på chassit. Vit får man bara till vissa modeller. Inte den vi vill ha :-(

Blev en black PP sittdel och en black/lime city korg. Det blir vi nöjda med! :-)

2012-05-21 @ 18:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0