Tisdag

Vaknade imorse av klockan, Tuwis skulle till dagis men hon va inte speciellt sugen på det själv:( men det gick bra till slut... Medans vi satt och åt frulle så åskande det massor, mysigt:)
Lämnade Tuwis på dagis vid kl:9, då va det samling och fruktstund..
Fick höra när ja hämtade henne att hon hade vart ledsen idag på dagis :( gör ont i mamma hjärtat. Men ja vet att hon har det bra:) men kon hade saknat mamma, ville hem till mamma.. Hon har ju vart ledig från dagis nu i 2 veckor så det är ju inte så konstigt heller..

Under tiden Tuwis va på dagis så åkte jag hem till Pernilla en jobbar kompis. Och och jag gör stomiakademi arbetet tillsammans, det ska redovisas på tisdag så vi va tvungna och sammanställa, göra en power point och verkligen gå igenom allt:)
Fick i hop det mycket bra och vi är mycket nöjda med resultatet:) men är redan nervös inför redovisningen:/ usch avskyr det verkligen, prata inför folk är inte min grej..

Just nu sitter vi alla tre i soffan och ska se på halv åtta hos mig, snart sovtajm för Tuwis, dagis imorrn igen!!

Nehe ska hjälpa henne med tandborstning :)

Hoppas ni haft en bra och solig tisdag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0