Lördagen

jaha då har lördagen gåttt, herremingud vad fort tiden går. Vart tar alla dagar vägen, jag hinner verkligen inte med:/
 
efter gymmet imorse så blev det frulle och en dusch och sedan iväg igen, jag och Tuwis denna gång!
ner till Tonby där vi inte var ensamma kan ja lova, in på toys 'R' us för att inhandla lite saker inför Tuwis barnkalas imorgon. Då ringer även Annie och meddelar att ellie inte kommer för det är sjukstuga där hemma freddy va sjuk och även när ellie inte är sjuk så kan han iaf bära bakterien och kan smitta så tyvärr :(
men det går fler tåg!
 
efter toys med blev maxi för inhandlande av lite gotte till alla påsar dom ska vara i fiskdammmen imorgon som Tuwis bestämt!
och sedan ett varv till blomster landet för att inhandla en blomster till svärmor och sedan gav vi oss dit!
 
vi blev bjuda på grekisk pyttipanna och det är så jäkla gott:) fika blev det oxå och mycket skratt blir det. Mycket trevligt! 
 
Efter det åkte vi till Tallboda och till Tuwis föredetta förskollärare för att hämta upp den efterlängtade trassel tårtan :) en mycket nöjd och glad tjej nu kan ja lova :) hon vistade stolt upp den för mogge när vi kom hem :)
trassel tårta, trassel servetter och trassel glas sedan prinsessa godis påsar till tjejerna och spiderman påsar till killarna , kommer bli bra :) 
 
dagen morgon kommer bli lång men våran stora prinsessa ska få de allra bästa Och på det sättet hon vill fira sin dag:)
 
Ang Tyra och hennes förkylning så är det det samma det är iaf inte sämre lite mer hosta bara :( lilla gumman men det är inget fel på aptiten kan ja lova för hon äter  bättre än någonsin :) hoppas det ger med sig snart, håll tummarna :)
 
här kommer en bild på Tuwis tårta, tack philippine :) 
 

Kommentarer
Postat av: Ph

Tack för att jag fick göra tårtan! :) Kul att se er!! Ha så roligt imorgon! Kram

2013-04-06 @ 22:16:41
Postat av: Maria

Wow det var den finaste tårtan jag nånsin sett!!! Skulle vara perfekt till min dotter då hon har sitt 5-års kalas!

2013-06-16 @ 17:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0