Zzzz snart iaf ;)

Nu har vi precis skjutsat hem Robin efter en jätte mysig fredags kväll:)
Tacos va godare idag än någonsin, där emot va inte godis lr chips någon höjdare :/ några bitar blev det men inte alls många skönt att veta att ja börjar lördagen med ett easyline pass så ja kan bli av med dom bitarna ;) eller hoppas iaf :)

Imorrn kommer även min kusin och hans tjej på em första gången jag träffar henne så ska både bli spännande och skoj och så ska mina fönster äntligen bli rena så vi ser ut OM det r då att våren kommer ;)

Nu ska ja sovs klockan ringer 7.00 och Tyra har dom senaste 4 nätterna vaknat kl 03.00 och vart hungrig och sedan inte velat somna om och hon har sedan vart vaken fram till ca 06.00 men inatt tar Mogge henne så ja får försöka vila :)

Siv gott me er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0