Första klippningen

Ja vilken dag, vi försov oss.. Tyra vakna vid 06.30 och Mogge bar ner henne då han var vaken och sessan somnade om i min famn och när Mogge gått till jobbet kom även tuwa ner o la sig på Mogges sida o somna om gott :) mysigt!
Så idag blev det en hemma dag för Tuwis. Mys frulle och sedan hade jag möte inför vad som kommer i början av nästa år! Återkommer då allt är klart o redo att marknadsföras :) 

Sedan nu ikväll åkte vi till stan och mot syster för klippning . Tyra klippte sig för allra första gången .. Så duktig , hon satt i bilden. Mogge höll lite i henne! Hon va nyfiken vad Emelie gjorde :)
Tuwis klippte sig oxå och fick lite stjärnor, hjärtan, glitter o lockar i håret! Riktig liten ängel ❤
Och även Mogge blev jul fin, där ifrån gasa jag mot Johanna för att få fina naglar! Glittriga o jätte fina, såå nöjd :) tack gumman!

Nu Dallas sedan sängen för imorgon ska tuwa åter till tandläkaren ..

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0