Mysigt med lillebror

Vilken dag det blev, Mogge fick inte tag på sig chef så inget vinställ är på börjat:( jätte tråkigt då både jag och Mogge önskar att det kan va klart till Jul.. Hoppas det sker i veckan.. Är mycket annat i veckan oxå.. När ska det lugna ner sig? 

Och på måndag börjar ja träna igen, nu har jag haft 4 veckor uppehåll, varför? Ja ni har inget svar förutom att ja va sjuk första veckan sedan ingen bra förklaring, dåligt! Och är även gått upp 5,3kg i vikt, ångest:( hade börjat se lite skillnad efter träningen men nu är vi åter på ruta ett och man spyr av att se dig själv i spegeln :( usch! Men kan inte klaga på någon annan än mig sj... 
Vill må bra på alla plan, psykiskt, fysiskt, vill känna mig snygg.. Nu måste jag verkligen ta tag i det!

Men iaf är nyss hemkommen efter att ja kört hem lillebror. Då vi bjöd honom på middag o lördags mys. 
Blev fläskfilé , hasselbackspotatis, med tillbehör. Riktigt mumma! Bror fick även presenter då hak fyller på måndag. En tröja och en mössa:) passa perfa!
Tack för ikväll bror <3

Imorrn söndag och vi ska bara mysa familjen tror ja. Va länge sedan. Klä gran, göra apelsiner med nejlikor. Bara rå om varann. Vi behöver det, det är tufft nu både jag o Mogge känner det att även att man inte tänker på fjolåret medvetet så tänker man på det, det gnager o det gör ont ju närmre årsdagen vi kommer ju jobbigare blir det tyvärr:( men vi klarar detta oxå. Vi klarar allt bara vi har varann. Vi fyra mot världen❤ älskar min familj.. 

Nu ska ja lägga mig och krypa nära min man o somna gott❤

Sov gott på er 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0