Sjuk igen :(

Natten har vart hemsk, Tyra vakna vid 01 och somnade mellan 05-06 imorse, gäsp säger ja !!dom få timmarna hon sov så märkte vi att hon lät hostig, täppt och första tecknet att något är på gång och visst vad rätt vi fick!! Idag är hon totalt genom förkyld , pipplig, noll matlusts och snoret bara rinner 
Hon är så infektionskänslig alltså så nu har jag och Mogge bestämt att vi måste vara hårdare ang att ingen får besöka oss om dom är lite snoriga, hostiga osv. 
Tyra har nu vart sjuk hela december, det är tufft för henne och för oss då hon blir värre än andra barn !! Så ikväll somnade hon som vanligt kl 8 och vaknar var 20:e min då hon ej får luft av allt snor och får panik själv. Så nu sitter hon i soffan ned oss efter många panik skrik ... Älskade lilla gumman ❤ fick iaf julen frisk :)

Annars idag var jag iväg åkte vid 12 o kom hem vid 17.. Bl.a. Var jag hos Amra och gjorde mina fransar :) blev super nöjd och fick beröm när jag kom hem till mannen som gillade det skarpt ;) 

Imorgon är det BVC vägning igen efter hennes dipp hoppas på mycket pluss :)ska se om jag kan suga rent Tyras näsa nu och ge henne lite nässpray och sedan göra ytterligare ett försök till att söva Tyra, önska mig lycka till .. 

Pöss på er 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0