Söndag

Tyra sovit bra natten till idag, vakna vid 07.30 så det var bara att kliva upp. Mogge låg kvar till 10.. Vissa har det bra:)
Men Tyra , tuwis o jag myste ner oss i soffan på övervåningen och kolla på jul kalendern och Tuwis öppna paket i paket kalendern och Tyra blev lycklig för att få snörena iaf :) gullunge!

Annars idag har vi slappat vart hemma och myst. Tyra är fortfarande helt genom förkyld, nu rinner snoret hela tiden, aptiten har åter inte kommit tillbaka så får köra på infantrini fortfarande! Lilla gumman bli frisk snart... 

Ikväll klädde vi även granen, fick tyvärr bli plast iår me även att vi tänkte riktigt gran! Men vi hinner inte åka o hämta en o köpa fot mm. Så plast blev smidigt nu när det är späckat schema:( 
Imorgon möten hela dagen, tisdag besök, tandläkaren me Tuwis, sedan mer möten och jag ska göra naglar, tandläkaren en gång till på fredag me Tuwis! Ja arslet fullt om ja säger då! Usch... Stress stress hela tiden! 
Granen iaf fick röda o silver kulor i sig i år den blev fin. Och med alla klappar under granen kommer lite julkänsla iaf :) härligt!

Nu slappar vi i soffan o ser på Johan Falk - Kodnamn Lisa grym film :) 

Nehe återgå , bye








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0