25 juni

Denna dag för fyra år sedan lämnade den största legenden denna värld :(King av pop MJ ..
R.I.P MJ ❤


Imorse vakna Tyra kl 07.45 lagom till morgon medicinen, vi låg länge o prata o myste o vänta på att storasyster skulle vakna men icke fick gå upp och väcka henne lika mysigt varje gång ❤

Nu sover Tyra ute i trädgården, Tuwis o jag äter frulle!
Idag ska vi träffa Annie o kids i trädgårdsföreningen för bus innan ja måste hem o vänta på en stor leverans :) spännande :)

Hoppas ni får en bra dag


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej sötnös. Måste fråga en sak. Hur funkar det med Ipaden o Tyras syn? Om hon fixar den måste hon väl ha ok syn?

2013-06-30 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0