Studenter

Ja juni va det ja,många tar studenten:) sj gjorde mani te det men är lycklig ändå!

Igår va det fillans tur, i regnet. Stackars alla studenter:(
Men em vart fin och vi mötte mogge vid 16 för att fira studenten! Grattis fina Felica ❤

Idag är det min kusin amelia psom tar studenten så firande idag me:)grattis grattis gumman till studenten ❤

Detta me student presenter är alltid lika svårt o i år va det två me:/ men tjejer så smycken funkar alltid:)

Så blev två fina armband från Edblad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0