Vilken kväll

 
Ja igår var det äntligen 9 november, som jag sett fram emot den dagen!
 
jag och min vänns man har planerat en hel dag för Fia efter som hon fyllt 30 år:)
när Fia fyllde fick hon ett grattis kort av hennes man o barn där det var in klistrat en bild på loggan till studio e-Hair och att hon skulle infinna sig där den 9/11 kl:13.00 och att hon skulle packa kläder efter tex en utgång! Sedan fick hon inte reda på mer!
dagen kom och fm var Fia väldigt oroligt, nervös hon hade inte riktigt kontroll som hon vill ha ( precis som jag) men Emil (hennes man) släppte av henne på studio e-Hair där hon möttes av frisör Evelina som även hon märkte att Fia var nervös och lite oroligt och haft gråten i halsen! 
när Fia har fått en fin fest frisyr och var klar så fick hon ett kuvert som jag lämnat i veckan där det stod att hon skulle bege sig till Face Stockholm och där kommer vidare instruktioner! ;) hihihi 
När Fia klev in på face blir hon väl omhändertagen och lika så där är hon oroligt och lite nervös efter ca 10-15 min så kommer jag in och överraskar henne! Då släppte allt för henne och hon vart glad att det var jag och skönt atänder äntligen kom någon svin kände! 
På face sminkades hon grymt snyggt och jag blev även sminkad :) lyx! 
Efter det gick vi och handlade lite brieost, baguetter, vindruvor och jag hade me mig vin :) och så gick vi till min fasters lägenhet som jag fått låna så vi kunde varva ner och även byta om lite mer party look ;) 
mycket trevligt och där fick även hon ett fint armband av mig :)
 
vid 16.40 gick vi vidare till nästa sak som var strandgatan 2, lite bowling som var riktigt roligt och sedan blev det två rätters på restaurangen! Och vilken mat, det var sååå gott :) mumma och likaså efterrätten smartigt:) och hur rolialkohol helst:) vid 19.30 gick vi vidare och vi anlände till Cloetta center och Ladies Night, Fia vart glad :)
vi hängde in jackorna och sedan satte och och tog en cider innan showen började:) 
 
showen var grym, mycket skratt bra musik.. Grymt:) satt inte ner mycket kan ja lova, svårt att sitta ner till musik:) Fia tyckte oxå att showen var grym :) även att Martin inte var med men hoppas på att han kommer tillbaka till nästa år! Men grannarna klarade det galant oxå :)
efter det begav vi oss med taxi in till stan och Harrys .. Och Shit va folk det var, Harrys var fullproppat och hela ågatan var levande :) en grym dag avslutades med en gryn kväll :) en kväll vi sent kommer glömma :) kl:03 var jag hemma efter en kebab :)
Tack gumman för en as rolig kväll :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0