Skärtorsdagen

Idag för exakt 6 år sedan fick vi vår egna lilla och världens sötaste påskkärring!
Tuwa föddes på skärtorsdagen 2008❤ den bästa påsken i våra liv..
Så denna dagen är lite speciell för oss❤ våran finaste tuwa 

I år är tyvärr inte tuwa utklädd till påskkärring (idag) då jag fick hämta tuwa från förskolan igår och hon hade feber 38,5 så hon somna direkt när vi kom innanför dörren, fick i henne panodil och en festisj sedan Siv hon fram till 18 och hon ville duscha men hon orkade inte duscha så länge så efter det somnade hon igen i soffan och jag bar upp henne vid 19.30 till sin säng. 21.30 vakna hon och tempen stigit 38,9 panodil och festis och sedan somna hon!
Idag är hon hängig, vill inte ära men dricka gör hon massa och det är ju det som är det viktigaste .. Lilla gumman ❤ 

Annars nu är Tyra frisk och aptiten har kommit tillbaka, äntligen :)) 

En dag men mys blir det, i eftermiddag ska ja fixa sista med påskäggen till tjejerna ❤❤

Ha en underbar skärtorsdag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0