Testas gång på gång

Ja vilket jäkla dygn, igår eftermiddag sa det bara pang och Tyra hade 39,6 i feber:( även med panodil i kroppen så sjönk den inte, gav Ipren och ändå lika hög temp :( 

Då jag var själv hemma blev det lite tungt tyckte synd om tuwa❤
Natten blev ett rent helvete, ingen sömn lr jo 10 min somnade jag till innan Tyra igen va vaken och ledsen!
Varm som ett element och o inget fick jag i henne:( 
Imorse så stod tempen på 40.3 och i med både panodil och Ipren då sjönk den till 39,6 och där stannade den!
Hon hade en väldigt jobbig fm hon hade inte ro att somna, slappna av va ledsen hela tiden och ville bara vara på mig! 

Till slut ringde jag BVC och fick en tid till läkare! 
Åkte och lämnade Tuwa på Guns jobb då man aldrig vet hur lång tid läkar besök tar!
Jag/vi misstänkte öronen igen men set var det inte, tack och lov!
Tyra fick ta prover och hon va så duktig inte ett ord sa hon ;) duktig tjej :) 
Och det provet visade höga infektions prover men vi blev hem skickade och ska återkomma på torsdag för nya prover om det inte blir sämre!

Em har inte blivit bättre iaf , hon har sovit lite men vill fortfarande inte ära lr dricka! Fick iof i henne lite piggelin :) lycka! 
Men ingen välling men späder ut medicinerna i mer vatten så hon får i sig lite iaf! Men börjar hon inte äta tills imorgon så får vi åka in igen :/ håll tummarna ❤

Nu äntligen öppnades dörren och min man kliver in, 4,5h från Sthlm är bra va! 1h kö för att komma ur Sthlm och sedan va det en olycka på E4;an :( men nu är han hemma :) och båda barnen sover så ingen hann träffa honom idag!

Tack pappa & Gun för all hjälp idag ❤










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0