140122

Inatt har Tyra faktiskt sovit, hon har vaknat då och då och gnällt till men hon har fått somna om själv och det gör hon på någon minut!
Det verkar som hon är i någon fas kust nu det händer mycket k utvecklingen, tänder på G tror jag igen! 
Hon brukat känna på sig när jag är orolig och det är jag inför neurolog besök nästa vecka! Både jag och Mogge hatar det:( usch! Den värsta att besöka! Känner inte så här inför något annat möte som rör Tyra bara neuro usch! Vill inte:(

Annars idag har vi lämnat Tuwis på förskolan idag var det gympa på morgonen då Tuwis såg fram emot det!
Medans jag och Tyra knalla hemåt och ätit frulle precis och nu sitter vi och leker

Tyra har utvecklats massor på kort tid, även idag tyckte hon det va ok att ligga på mage och leka i ca 3-4 min,hon bli mer och mer stadig på alla plan! 
Man ser att hon vill lära sig och prövar på allt! Sedan ger hon upp imellan åt väldigt lätt:) 
Språket går framåt nu säger hon 6-8 ord: hej, bajs, mamma, pappa, lampa, titta , e de :) så allt går framåt! Tumme upp!
Hon klappar händerna, sätter saker på huvudet, när man sjunger imse vimse spindeln sätter hon ihop händerna och försöker följa med i rörelserna! 

Nu är det bajs böja här igen, så mot skötbordet !

Ha en fin dag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0