Duktiga ja

Vilken dag, vad jag har fått mycket gjort!

Bäddat rent i vår och Tyras säng, tvättat upp det även tvättat två maskiner till! Plockat och städat lite på undergången!
Jobbat på mitt projekt tills mamma kom och vi åt lunch innan jag åkte iväg för att storhandla!
Och idag va jag nästan själv på maxi, skönt att handla då! 
Men faan handla för 2000;- men syna knappt i kylen , :( mindre skoj!
Iof så köps inget onödigt utan bara det som står på listan men ändå! Där emot är frys knöl full!
Köpte även med semlor hem så det fikade vi på innan mamma åkte hem. ( mamma hade kidsen här hemma medans jag handla) skönt och handla själv och inte stressa!

I kväll har lite små pill me mitt projekt gjorts, jag har hunnit läsa bok för Tuwis, städat övervåningen och även myst med Tyra!
Fick även ett mail i kväll som gjorde hela min dag, ett mail jag verkligen hade hoppats på att få men inte trott :) Ni får veta om det går min väg:)

Nu sitter jag o mannen i soffan ska straxt lägga oss!

Imorgon tisdag , förskola för Tuwis!vad jag och Tyra hittar på får vi se! 

Godnatt på er



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får alltid ångest i kassan på Maxi! Handlar oftast på Willys, idag skulle jag till båda ställena så jag passade på att jämföra priser på de varor jag hade på min lista, vanliga saker, mycket bas, sånt vi ofta handlar. Några hade samma pris men Maxi var dyrare på alla övriga förutom två varor!

Svar: Hej, ja så är det säkert och maxi är inte billigast det vet vi om tyvärr :( jätte tråkigt men vi gillar att handla där och blir ett att man alltid handlar där eftersom man alltid gjort det! Vilken vane människa man är
Sofia

2014-01-22 @ 23:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0