Helgen

Denna helg har verkligen bara rusat förbi, njuter till fullo av att vara samlad hela familjen ❤ 

När jag hämtade Tuwis från förskolan i fredags fick jag me mig en söt fjäril :) roligt att dom blir målade, 
var även och stor handlade och jag var inte ensam på maxi kan ja lova ... Gjorde god god mat och Mogge och jag myste med lite vin:) kidsen somnade skapligt så det blev mys kväll tills jag somnade i soffan ;) hihi

Lördagen började vi med att låta Mogge få sova, så vi tjejer gick upp och gjorde frukost och sedan bada tjejerna innan Mogge kom upp, mysigt ❤
Sedan var det bara att göra iordning Tuwis då hon skulle på kalas eller rättare sagt två kalas:) det första var på medmera butiken och det var en kompis från tallboda som vi inte träffat på länge så jätte kul och på kalaset så va även stora kärleken Oliwer:) Tuwis var överlycklig när jag hämtade henne ❤som hon saknar och längtar efter honom :) men snart fyller ju Tuwis år me så blir nog att bjuda honom såklart :)
När det kalaset var över gasade vi till kränge för att gå på kalas nr 2 till nuvarande förskolekomois och där kände hon alla då alla barnen går på Tuwis förskola :)
Så när jag hämtade hjärtat så var hon helt lyrisk och jätte nöjd:)
En rolig dag :) 

Kvällen bjöd på tacos och mys!
Jag arbetade lite med mitt projekt innan vi kröp ner i soffan ned tända ljus och en film : Gravity med Sandra Bullock såg vi och den var bra :)

Idag har jag fått sovit, skönt väcktes av att älsklingen kom in och krama o pussa mig ❤ älskar't 

Tuwis kom med en present till mig och Mogge förrut och det var en teckning som hon målat dom är jag och Mogge som håller handen och massa hjärtan runt om❤ blir helt rörd och stolt ❤våran älskling 

Nu ska ja duscha sedan iväg :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0