Helt själv

Migränen la sig inte förens många timmar senare :( nu börjar jag känna att det börjar avta .. Äntligen! Sedan Mogge kom hem har jag legat.. 
Men innan han kom så fick jag ändå hålla mig uppe och underhålla kidsen och Tyra gick då fem steg själv med gåvagnen med mamma tätt bakom :) så stolt mamma kan ja lova:) duktig tjej! 
Och ni innan hon skulle sova skulle vi visa Mogge och då gick hon två steg helt själv :) man blir så stolt så man spricker :) hihi

Nu sover Tyra. Tuwis har fått lov att titta på en film o 15 min till sedan sängen :)
Imorgon förskolan igen och det började med skogen från 9-11.30 :) härligt för dom :) medans jag ska på möte :) med mitt nya projekt :) längtar !!

Nehe nu är Mogge ute och springer och ja sitter i soffan och ska spana lite på tv:n innan Maria wern börjar sedan sängen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0