Slapp fredag

Dessa dagar har bara sprutar runt känslor o min kropp .. Vart extremt jobbigt och tungt :( usch !
Men hat försökt sysselsätta oss med saker för att slippa tänka och grubbla l minnas o gråta!! För det är det man gör :( 

Så igår kväll började vi med projekt budget renovering av tvättstuga !
Både jag och Mogge har spytt på färgen i tvättstugan i nu snart två år , den var ill gul, inte snyggt :( 
Så igår började vi måla och det blir vitt ( någon som är förvånad )?;) hihi älskar vitt! Sedan ska det kaklas, bytts luckor , byta bänk skiva och något ska göras åt golvet men nu iaf är den hemska gula färgen borta och det är redan såååååå mycket bättre:)

Idag fredag målades varv två och även lite saker har kommit upp igen. Den känns så mycket större nu (tvättstugan alltså ;) ) 
Hihi skönt !

Idag var pappa här och hämtade Tuwis som inatt ska sova i Ekängen :) och då åkte även Mogge iväg till en polare o fika och jag och Tyra drog till mamma och Leffan och lekte och fika :) 
Lagom hemma vid 19.30 började jag baka!
Mia en kompis beställde 40st chocklad cupcakes så det har bakas och det har gjorts fluff och nu sist har jag suttit och gjort suger paste blommor som det ska  dekoreras med imorgon :) 
Hoppas på att dom kommer bli bra och även att Mia kommer bli nöjd då det är till Oliwers dop :)

Nu ska det pillas lite med det sista i tvättstugan innan det vankas säng :) 

Hoppas ni haft en bra fredag :) ? 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0