Söndag

Imorse gick jag av min natt period för denna gång, det blev en aktiv natt många bebisar ville ha födelsedag 27/7 :)
Jag gick upp vid 14.00 idag och blev sysselsatt med målning av värt blivande stacket! 
Många pinnar ska målas, men idag blev vi iaf klara med grundmålning imorgon är det täckfärg som ska målas, två gånger ;) *gäsp* jag har konstaterat att det inte är roligt att måla.. Usch! ;)
Men men vill man ha fint så är det bara att bita ihop...:) läääängtar tills det är klart kommer bli så bra o snyggt :)) 

Imorgon måndag och jag ledig, härligt och umgås med familjen <3 

Nu sover kidsen och mannen o ja ska kolla på en film och bara slappa! 
Ljus tända, lite snask finns på bordet ny duschade och lite små trött härlig avslutning på denna helg :) 

Ha en bra söndag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0