Mys lördag

Vilken mys lördag , barnen har sovit som små lamm genom stormen inatt.. Tyra vaknade vid 05 och Mogge gick upp och hämtade henne och hon hon somnade om tätt intill mig❤ sedan vakna vi alla vid 9.. Härligt ! 

Tuwis har vart ute och lekt o latjat med grann tjejerna från 10.30-13.45 då vi skulle åka! Iväg till Ekängen med kidsen som ska övernatta där :)
Mogge och jag har vart på fisk spa, fick present kort av svärmor i julklapp så nu passa vi på :) det är helt underbart skönt . Såklart det kittlas men ändå så njuter man :) jag ska även dit nästa lördag för pedikyr.. Längtar kan ja säga :) 

Efter det så har vi bars njutit, nu ligger vi i soffan och myser efter en god mat och vin ❤ nu väntar lite ost och kex:)
Så skönt och vi njuter men saknar prinsessorna massor men vet att dom har det kanon och blir bortskämda till Max ❤ 

Ska återgå till myset, ha en bra lördag 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0