Sjuk man

Mogge gick igår o la sig med lite ont i halsen men vakna imorse med frossa, o jätte ont i halsen.. Då han blev hemma idag, :( och även imorgon .. Feber hela dagen lång och nu är han inte katig kan ja lova :/ 

Jobb har det vart idag för min del, mycket på jobbet men ändå lika kul och jag trivs som fisken i det blå :) älskar mitt jobb :) 
Känns även bra när flera säger o berättar att vi vikarier som vart i sommar har vart så bra o duktiga och även från läkare :) 
Och är så enormt glad att dom ville ha mig kvar, lycka! 


Imorgon är jag ledig och sedan jobb hela veckan lång :) och på lördag är det bröllop ;)) 

Nehe åter till idol :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0