Underbar söndag

Vilken underbar söndag vi har haft :) gått i mys kläder och bara tagit dagen dom den kom! 
Fm var vi ute i blåsten men det var ändå väldigt skönt ute.. 
Vi klippte gräset, plantera lite höst blommor rensa lite och plocka bort på altan:) 
Men ännu åker inte altan möblerna in, litet tag till :))

Helt underbar dag ;) Tyra verkligen älskar att vara ute och va i sandlådan och gunga :) mysig familje dag <3

Nu sitter jag på jobbet och familjen ligger hemma o sover gott hoppas jag:) 

Sov gott alla <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0