Jobba jobba jobba

Precis hemkommen efter ett hektiskt pass på jobbet! Trots all stress, spring så är det helt fantastiskt ❤️ Igår var jag med på min första tvilling förlossning och det va helt helt underart.. Jag rös och tårarna kom och lyckan bara spreds i kroppen o i rummet! Kvinnan var helt otrolig, mannen fantastiskt stöttande och barnen helt perfekta! 

Och idag två otroliga förlossningar.. Och vill bara påpeka återigen att ni vet om att jag har världens bästa jobb, VA!?? 

Imorgon fick jag hoppa in o jobba då jag  igentligen skulle va ledig så 6 passet nu börjar bli lite köttfärs i huvudet men det funkar det är ju sååå roligt 👏❤️

Igår efter jobbet var jag tvungen att klicka hem lite saker :-) 
Em mamorskärbräda från House Doctor o lika så en marmor bricka :) kommer bli såå fint 😍 



Nu sovtajm klockan ringer tidigt :/ godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0