Hemma igen

Nu har jag kommit hem igen, skönt och vara hemma men tråkigt och ledsamt att man inte mår tipp topp och inte får bära:( Så Tyra blir lite frustrerad när jag ej kan bära upp henne men har ju världens bästa man som springer och hjälper mig direkt ❤️

Vill tacka er alla som hört av sig och stöttat mig ❤️ 
Tar en dag i taget och hoppas på bättring snart! 
Tack igen det värmer så mycket i hjärtat  att ha så mycket fina msk och vänner runt sig ❤️💐🌷 betyder enormt mycket❤️


Blir sjukskriven en vecka till en början och jag hoppas på att kunna jobba vecka.. Och att det snabbt nu blir bättre!

 Jag hoppas att detta är det sist tråkiga och jobbiga vi behöver var med om nu på länge, det räcker nu! Vi måste få lite positivt oxå snart lr? Andas lite mellan allt! Hur mycket som helst orkar man inte.. Så lite lugn nu snälla 🙏





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0