Dagens ros

Idag var det Dagens Ros till bla mig och vår festkommittén på jobbet/kk!

Då vi jag och Agota fick i mars i år äran att bli festgeneralet och sedan fick vi välja ut vår egna festkommitté :)
Det har vart många månader full av planering, räkning, klipp o klistra, mail mobil samtal mm men förra fredagen va det äntligen dax att utföra denna fest!
Dagen började tidigt och höll på sent men söt vilken lyckad kväll!
Så mycket folk, så himla bra allt blev och vi klarade av det ! 

Tack alla som gjorde denna KK fest fantastisk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0