Kom igen nu

Kom igen nu ALLA, sista dagarna för insamlingen ... 

Varje dag föds det 3 barn med hjärtfel, 1 barn av dessa måste opereras för att överleva!

Tyra var en av dom 😭🙏🏻❤️
Tyras hjärtfel är så ovanligt så 0,1% av alla barn med hjärtfel få denna diagnos!
Tyra var första på två år. 
Forskning behövs och är så viktig för alla dessa hjärtebarn 
Så va me DU me och föra forskningen kring barnhjärtan och medfödda hjärtfel ännu mer framåt❤️

Följ länken nedan:

http://egeninsamling.hjart-lungfonden.se/fundraisers/kampen-tyra-3/


Tack !!




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Jag är snart 23, fyller här i början av mars. Lever med enkammarhjärta. Tillhör de här barnen som då får oppereras o grejas. :) har gjort fyra operationer, då den tredje som skulle vara sista inte alls fungerade. Jag förstod nu att er dotter också har hjärtfel!

Jag läser idag till förskollärare och är klar i sommar! Har du några som helst frågor eller funderingar gällande livet efter operationer osv, så är det bara att plinga till här! :) Hoppas allt blir bra med er lilla tös! Hjärtekramar, Anna

2016-02-18 @ 11:36:34
URL: http://forestman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0