Morsdag :)

Igår va det morsdag.. :)
Vaknade av att min älskade dotter ligge brevid mig i sängen och as garavar..*ler* Man blir så glad av att se hennes underbara leende på morgonen..Då känns livet perfekt.. Sen så ammade ja henne och vi somnade om så klart, mysigt!
Och mogge gick upp och åkte tydligen iväg och handlade morsdag present till lilla mig.. :)
Så när ja vaknade igen så gick ja ut till vardagsrummet så fick ja ett kort först sen kom en blommbukett upp och sen sist av allt så kastade han upp ett paket.. :) Öppnade och det va den boken jag ville ha.. Mia Törnbloms nya " Så dumt" Började läsa den igår kväll ååå fyy så bra den verkade va.. hihhiihih Bara längtar tills ja kan sätta min i lugn och ro och bara läsa i timmar.. *ler*


image76

Tack snälla Mogge & Tuwis för en toppen dag med er och för denna otroligt br boken!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-05-26 @ 15:18:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0