Halloween

Japp Halloween är har, tpiskt att det ska va skit väder, jag älskar att gå på kyrkogåren och bara titta på alla ljus som är tända..
Så idag bär det av först till Mantorp för at köpa blöjer och en pumpa som vi sak holka ur sedan och sätta ett ljus i sedan till Ljungsbro för att Mogge ska hjälpa hans mamma att sätta på vinterdäcken och sedan till gravarna för att tända ljus ocj lägga en liggare på graven!!!

Sen hem och mysa med familjen och titta på idol, så ser våran fredag ut..

Pöss och hej



Happy Halloween


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0