Ledig

Japp idag är ja ledig satt igår kväll och pluggade som en tok hade en inlämningsuppgift i Människan socialt och kulturellt... 6 kluriga frågor kan ja lova.. Jag är ju inte den smartaste människan på denna jord men ja klarade det.. Det tog tid men det gick... Hoppas bara att ja har fattat rätt så ja får ett högre betyg än G vill ha MVG... :)
Ska hjälpa Sandra ikväll med hem uppgiften så hon klarar det me.. :)

Idag så ska Tuwis till dagis mellan 13-16 så ska ja och Mogge åka och handla lite och ska kolla lite på literatur till skolan.. Skoj va. :) Idag lyser ju solen me så dom kommer ju va ute hela eftermiddagen.. Skönt för henne... Passa på och va ute när solen tittar fram händer ju inte för ofta i detta land kan ja lova..

Nää nu är det frukost tajm..




Ville bara lägga in en bild på min sessa



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så söt hon är lillsessan =)



Ha en finfin dag i solen! Om o när du har tid får du gärna kika in på min nystartade tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/08/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_25.html



..en med chans att vinna presentkort + fraktfritt från en jättefin inredningsbutik =) Kram

2009-08-25 @ 11:30:50
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Madelene

Söt hon är! :)

2009-08-25 @ 12:53:11
Postat av: Sandra &Tindra

Åhh gud så söt hon är

2009-08-26 @ 20:40:35
URL: http://sandraallard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0