2009

Snodde denna lista av Tessan:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog mitt förnufft till fånga och började plugga
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vad ja kommer ihåg hade ja inget
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, flera
4. Dog någon som stod dig nära?
Stod mig inte nära, men fanns här
5. Vilka länder besökte du?
Sweden.. :)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer Lycka, inga tråkigtheter
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
23;e november ja vart Moster för första gången och September så ja fick diagnosen Crohns Sjukdom
8. Vad var din största framgång 2009?
Ta tag i skolan, se det positiva i livet
9. Största misstaget?
Vet inte om ja har gjort nått... Hmmm
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, fått en kronisk sjukdom.. :(
11. Bästa köpet?
Mobilen e iphone
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Inredning och saker till min dotter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att ja kom in på skolan, slutade teminen toppen bra och att ja har väldens bästa vänner o familj
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Shit svårt, en hel del
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Va ledsnare, tyvärr.. Hänt mycket skit
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort olika saker med min dotter och sambot
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Va sur och tjurig
18. Hur tillbringar du julen?
Men min familj på pappas sida, juldagen hemma hos mor, annandagen me svärmor och den natten Akuten
19. Blev du kär i år?
Nej, många år sedan... Men lika kär ännu...
20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewifes
21. Bästa boken du läste i år?
Hinner inte me o läsa.
22. Största musikaliska upptäckten?
Rhapsody In Rock för 3:e gången men första med Tuwis samt Ladies Night
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar och present kort på P.A.U.S.E
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade med min familj.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja absolut med går ju inte ändra det
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Vuxit massor..
29. Vad fick dig att må bra?
Mina älskade vänner som funnits för mig, min fina älskade familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Martin Stenmark
31. Vem saknade du?
Simba...
32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla ha mött.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0