Ingen rolig dag

Hade inte riktigt lust att blogga igår, gud tyckte tydligen inte att det räckte men en dålig nyhet för oss utan 2 eller igentligen 3 saker..

Började ju går dagen med utelek med snuttan in och käka lunch vid 11 och sedan tog vi bussen vid 12.30.. Hon älskar verkligenatt åka buss, skruttan.. :)
Hon somnade lagom när vi va framme i stan så jag tog en promenix upp till US, det va skönt men det är jobbigt med backar nästan hela vägen..

Vi hade tid 14.00 och Tuwa sov ca till kvart i.. Läkaren va jätte bra en äldre farbror... Vi fick beskedet att Tuwa har lätt astma.. Inget skoj... Så on får nu medicin vetolin och pulmekort... Hoppas det ger verkan.. Inget skoj.. Tycker att det räcker med astma i min familj så skoj e det inte..
Tuwa e ju då i riskgrupp och ja me så fick fick även ta influensa sprutan.. Tuwa skrek som en gris, ja försökte hålla mig lugn även att jag är sååååå sprut rädd.. Men det gick bra...
Vi tog bussen tilbaka hem och vi hann int emer än hem igår så ringer min läkare från mag och tarm och talar om att dom misstänker att jag har crohns i tunntarmen me... Ja trodde ja skulle bryta ihop, elelr ja gjorde det me.. Så nu är det nya tester och nuya röntgen.. När ska detta onda vända.. När ska man få må bra???
Så dagen slutade inte lika bra som den börja...

Nu ska vi till dagis, ja ska till skolan på termin samtal och planera nästa termin..

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0