Vilken dag...

Ja shit vilken skit dag, tror inget har gått som jag har velat eller önskat..hämtade tuwisen på dagis vid14,30 hon hade haft en toppen dag och vart överlycklig att mamma kom och hämtade henne :)finns Inger bättre än att se sitt barn så lycklig som när hon/han får syn på en..helt under bart..kärlek kallas det..vart en pg promenix hem hon hittar ju så mycket på vägen..väl hemma så vart det massa bus o lek..sen hände nått som inte va skoj..tuwis ramlade o slog sig,mammas tjeja..hon slog i mun..sprang i hade nappen i mun..kunde ha gått väldigt illa men sim tur gick det bra..det kom massa blod och hon fick ett märke o svullen överläpp..öm i munnen..ja vart lika rädd en behöll lugnet tills mogge kom hem..då gick ja in på toa och grät lite..tuwis vart nog lite orolig när hon hörde mig gråta så ja gick ut lika fort torkade bort tårarna och tog min finaste tjeja..Shit vad jag älskar den tjejen ...vad skulle ja göra utan dig? På kvällen så kom pappa o Gun förbi en sväng o kollade hur det va me tuwis och lite senare så kom familjen Eklöf/Haglund barnen busade för fullt inte en lugn stund kan ja lova..sötisar..tack igen för en toppen trevlig kväll lila trevligt som vanligt :) nää nu e det sängen imorrn kanske en liten sväng på stan..vi h får se.. Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0