Tävling almanacka

 

Jag tävlar om en personlig almanacka från personligalmanacka hos Angelica"

För att vara med och tävla behöver du bara lämna en kommentar här och skriva att du är med och varför just du ska vinna

För en extra lott så lånar du text och bild ovan och gör ett nytt inlägg på din blogg (se till så att länkarna funkar) och skickar sedan en ny kommentar här med direktlänk till just det inlägget.


Lägg till mig på bloglovin så missar du inte när vinnaren dras, för du vill väl inte missa din vinst?
Lycka till nu och tävlingen avslutas den 10 Augusti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0