Tröttis

Ja det e vad jag e just nu, ögonen går verkligen ikors.. Det e så tung att hålla dom uppe..

Tuwis somnade utan problem, va lite gnällig över att Mogge skulle söva henne men det gick bra,, Hon e ju så fruktansvärt mammig just nu..Mig gör det inget.. Men jobbigt för mogge kanske.. Hon e med mig precis över allt.. Om det så e att ja bara ska hämta posten, ska på toa eller om ja bara ska gå till ett annat rum.. Så börjar hon gråta.. Inte lätt att va lite. Så dt va rätt skönt att hon sov i morse när ja skulle till skolan..

Hon har vaknat en gång hittills ikväll, men hoppas på att det förblir så, hon behöver sova för att bli frisk.. Hoppas ögondropparna verkar lite bättre andra dygnet så ögonen e bättre imorrn..

Ikväll när Mogge skulle ge henne sina droppar så va det så ja inte vill ha det,,, Hon skrek så hysteriskt och va så ledsen så ja stod i köket me tårarna rinnande.. Det är så jobbigt och höra henne så.. Usch.. men som sagt det e för hennes eget bästa.. Och det är ingt ja visar henne att ja tycker det e jobbigt eller blir ledsen.. För då vet ja att det blir värre.. mammas sessa då... :)

Nää ska gå in och lägga mig nu..

Sov gott

http://dl2.glitter-graphics.net/pub/156/156352uq2y3dc2jy.gif

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0