På väg

I går vart det inte så mycket som hände, mogge va och tvätta bilen s då passa Tuwis o ja på att gå in på ikano o handla nya leggings till mig i lite annat..efter ett tag fick ja såda extre huvudvärk... Slutade me att ja fick ringa mogge för det bara flimmra framför ögonen... Vi åkte hem, mogge fick leda upp mig ,, balansen va inte på topp..ja gick o la mig vid halv 4 på em...trodde det skulle gå över men icke tvärt om:( Mogge stackaren fick göra allt, åka o handla maten som vi skulle ha me oss o ha med sig Tuwis ... Men det hade gått bra endå.. Vid 21.00 gick ja in i sängen o la mig igen efter några timmar i soffan, mogge tog hand om mig.. La handduk på huvudet o bytte den regelbundet... Han gav mig byten :) så underbar.. Han hade det inte lätt.. Tur för honom att ja o Annie skrev en lista på det vi skulle ha med oss.. Har sovit hela natten men huvudrken släpper inte :( men vi e iväg nu iaf:) är i oskarshamn snart..vi har stannat o fikat... Men snart e vi framme :) pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0