Jaaa, sommaren är här!!

Äntligen säger ja bara, sommaren är här,,, Det säg att det ska va fint hela veckan, typiskt när man jobbar men men... Så är det..  Är ju ledig lördag o södag iaf... Hoppas vädret håller i sig då.. :D


När ja kom hem igår ,så sov Tuwis så gott, ja ville gå in och lägga mig hos henne för ja saknar henne så mycket.. Gör så ont hos både henne och mig... :( Man blir lite ledsen.. Det har gått en dag av sommaren hur blir det då om några veckor.. :( Inget skoj antagligen.

Tuwis kom in till oss vid 00.00 tiden inatt och såg att jag låg i sängen, hon bara ropade mamma mamma, och hoppade upp i sängen och kramade mig, sen låg hon i min famn hela natten... Underbart!! Kändes skönt att hon vakna så ja fick pussa lite på henne iaf..
Mogge började 9 idag, så ja lämnade henne på dagis, idag tyckte hon inte det va skoj, hon stod och höll om mitt ben... Och vart lite ledsen.. Hon grät inte men ja såg i hennes blick.. Hon tittade på mig hela tiden när ja gick, det gjorde så ont i mamma hjärtat!! Usch!!

Idag jobb igen då, 14.30-21.00 som igår, den turen går rätt bra,, Men jobbat o va ifrån Tuwis som sagt och sedan imorrn börjar ja 7.30 så det är bara hem och hoppa in i duschen och sedan sova för att orka..
Jaja, så är det..

Imorrn kväll eller iaf efter mogge slutat kl: 19 så ska vi åka och plocka lite blommor som ska va i Tuwis midsommar krans som ja ska göra imorgon kväll.. :D Lite blåklint, prästkragar, midsommarblomster och lite smörblommor tänkte ja.. Låter väl bra!!

Innan ja jobbar idag ska ja ner och köpa denna jeans kjol ja hittade igår på Lindex, den enda ja hittade, och ha rinte fått nån hjälp av er läsare heller.. :(

Kommerntarer TACK!!! Önskar mera kommentarer...

Nää ska göra lite kaffe.,..


Ha en bra dag

Pöss på er

http://blogg.passagen.se/senior2005/resource/midsommarkrans.jpg

 

 

Hon e så perfekt min prinsessa... :D

Mamma älskar dig så himla mycket

Kärleken dig dig går inte att beskriva med ord...

Kommar ALLTID finnas för dig

Puss& Kram

Mamma

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kan kommentera jag med! :) Ses på måndag! Då hoppas vi på sol så vi kan slöa och mysa i parken med fikat!!

2010-06-23 @ 18:24:59
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag kan kommentera jag med! :) Ses på måndag! Då hoppas vi på sol så vi kan slöa och mysa i parken med fikat!!

2010-06-23 @ 18:25:02
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh gumman vad du är söt!! Saknar dej massor oxå. Ska bli så skoj att ses på fre. Och jag ser verkligen fram emot vår lilla semester tillsammans!! Skönt att bara komma bort och umgås med dom bästa vännerna=) Hälsa- kraaaam

2010-06-23 @ 21:33:08
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0