Tröttheten kryper på.

Ja idag har ja jobbat igen, mellan 14,30-21.00... Det har gått väldigt bra, det har vart en lugn och sansad kväll, skönt i denna värme kan ja lova er!!
Ja kan ju lova er att ja kommer "troligtvis" gå ner i vikt under sommaren om ja fortsätter i denna takt som ja gjort dessa 2 dagar ja jobbat,,, Cycklar hela tiden, springer i trappor,, Ingen rast ingen vila.. Inget godis på veckodagarna och bara dricka vatten ingen läsk,, Låter väl bra? Idag köpte ja frukt och åt, ja va såå sugen på en liten chocklad bit men ja höll mig och det vart ett päron, bra va?? Ha Ha Ha

Imorrn jobbar ja igen, fast dag, 7.30-16.00 sen ska ja hem och hämta snuttan, hon sov nu me när ja kom hem,, Saknar henne sååå enormt.. Hon kommer ju sova imorrn bitti när ja går upp och åker,,
Men kan ju hoppas att hon kommer in i natt, skulle va mysigt!! Tycker iaf ja, vill pussa och krama henne!!!

Imorrn när ja hämtat Tuwis så ska ja och Tuwis gå och plocka lite blommor till midsommar kransen,,,;D se så ja kan binda den me om baby kommer ihåg att köpa en tunn ståltråd imorrn på jobbet.. :P annars får ja ta sytråd håller inte lika bra men men får ju göra det bästa av det!!

Köpte även idag jeans kjolen ja hittade på lindex, tror det blir kalas bra!:D Den är snygg, och ska ha en vit blus till...:D Kommer bli bra.. :D

Ja jobbar ju midsommarafton tyvärr, men tur att det är morgon slutar 14.30 så har ja ju hela kvällem men min familj och dom bästa.. Vi ska fira midsommar som vanligt med Annie, Nettan och Ellie, i år kommer även Linda och Danne med barn som va me på nyår me.. :D Kommer bli skoj!! hihi Och kanske sofie med barn kommer en sväng.. Kommer bli super skoj och mys... :D

Nää ska krypa ner i armarna hos min baby

Ha en bra kväll/natt..

Pöss på er

http://www.konsthantverkarna.se/khv/utstall/Pernilla_cykel.jpg

 

 

Jag & Tuwis April 2008 Tuwis ca 3 veckor

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0