1 Maj

Ja 1 maj idag, kvällen igår vart såå trevlig och mysig som vanligt med dom bästa!!

Familj Jigerström / Netzell kom vid 17.00 tiden, potatisen va så i ugnen och Mogge satte på grillen direkt när dom kom.. Alla va hungriga..:D
Det bjöds på bakpotatis, grillspett och två olika kallas såser, mumma och vi vart proppmätta allihoppa..:D Hoppas alla gillade maten men det tror ja.. :D Tuwis va lite si och så men men!!

Annie hade med sig lite vuxen dricka till oss.. :) Mumma.. Lite vitt vin, Bacardi Mango en nyhet för mig men shit vad god den va.. Så kommer nog slinka ner en och annan sådan under sommaren.. :D Mogge fick ett par Öl.. Tusen tack!!
Även att vi alla vart propp mätta och efter vi lagt barnen så åkte det fram lite jordnötter, lösgodis och chips hihihi MUmma...
Vart inte att gå bort till nån brasa , den tändes så sent så för barnens skulle så stanade vi hemma så dom kom i säng skapligt.. Men jag och Annie va ute på balkongen och tittade på fyrverkerierna.. Jätte fina och påkostade..!!!
Kvällen va sååå trevlig och mysig... Världens bästa vänner.. :D

Idag så är Mogge och jobbar mellan 10-16 jag och Tuwis har haft en mysig dag, Fia & Ellioth kom hit och busa en liten stund.. Då vart det både lite utomhus och inomhus lek och lite fika!! Trevligt.. Och vart även bjudna på middag nästa helg till dom.. Trevlans!!!!
Trodde det skulle va tråkigt att mogge skulle jobba både denna och nästa helg men uppskattar verkligen ensam tid me Tuwis.. Det är såå mysigt och bara va hon och ja me.. Fast vi saknar ju pappa oxå såklart.. Och det är ju mysigt när vi är lediga hela familjen!!!

Imorrn jobbar Mogge me men då kommer Lina & Theo en sväng och snackar skit och busar, mysigt!!

Och jag är ledig Måndag me., härligt men känner att det börjar klia lite i fingrarna,

Ja ja, Tuwis sover nu så ja ska titta lite på mina uppg. i skolan har ju 2 kvar att göra tills den 10:e Maj..

Ha en bra lördag!!

Pöss på er


http://www.mysupermarket.co.uk/Images/ExternalImages/ProductsDetailed/7/105107.jpg

 

http://www.mynewsdesk.com/files/f4d1f765ac1ae606df14336ca5bac27b/resources/ResourceWebImage/thumbnails/blomman_2010_1_large.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0