Höst städning

Ja nu sitter ja och Tuwis framför Tv och nya tingeling.. Den är inte lika bra som dom andra två men det är bra..
Tuwis har fått lite av sitt lördags godis..
Och jag får inte smaka för henne, så fort ja närmar mig skålen så drar hon bort den.. Hahah Gullunge...<3

Jag har stort städat hela lgh så den är i topp skick, skönt och det lukar så gott.. Jag har även hunnit med att spraymålat korgarna som ska va i byrån i badrummet, färgen tog slut tyvärr så dom vart inte klara.. Men ska be mogge köpa mer på vägen hem..
För han är inte hemma ännu..
Jag har även borstat utom hus på framtidan och rensat rabatterna.. Lite höst städning så där på lördagen.. Det va ju så underbart vänder..:D

Hoppas baby kommer hem snart börjar bli lite små hungrig och man saknar honom..:D

Pössar till er alla

http://www.samf-massan.se/images/MCj03351500000%5B1%5D.gif

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0