Lördag

Ja igår va det inrednignsparty här, även att det va många som hade tackat nej igår så va vi endå 6 personer, det ländes bra.. :D Vi hade riktigt skoj, det va jätte fina saker och ja shoppade..
Ja handlade 2 ugglekökshandukar en till Tuwis dagis, 2 plast kaffekoppar jätte fina, en rosa "gubb" kruka till Tuwis.. :D och allt detta gick på 300 :- inte ill av ? Billigt, japp!!
Det fanns så mycket fint, fastnade för mycket, men ska nog ha ett till party innan jul och då får ni som inte kom igår chansen.. :D

Folket började dra sig hemmåt vid 21 tiden ca,, Tusen tack alla för att ni kom!!!

Ja gjorde ju mina naglar igår me, ÄNTLIGEN är ja mig sj igen.. Har ju haft långa naglar väldigt länge men tog bort dom när ja skulle jobba hela sommaren, men nu är dom fina igen.. Vart vita franka med lite glitter på.. Nu är ja mig sj igen:.. :D

Idag kommer ja o Tuwis åka till borensbergmarken me pappa &gun sedan i kväll kommer Annie, Freddy och Ellie.. :) Mycket trevligt.. Blir att äta gott och snacka skit...

Ha en bra lördag!!!

Pöss på er

Så här vart dom.. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0