Tisdag

Ja idag är det svin kallt,,, brrrr. Tuwis ser ut att det skulle va vinter ute men hellre att hon är varm än att hon fryser eller hur!??
Hon är redan hostig, snorig och lite krasslig bill ju inte att det ska bli värre.. Pluttan..

Igår så satte Mogge upp 2 hyller i det ny/gammla badrummet som vi har fått.. För snickarna hade ju satt upp badrumskåpet helt fel. över toaletten.. Jäkligt snyggt, not!! Så vi köpte vita små hyller och fäste i dom hålen som redan hade borrat, vart ju inte som vi hade tänkt men bättre än ett jäkla skåp..
Vi har tvättat och tvättat torkskåpet går på högvarv.. Men känns skönt iaf att man kan använda badrummet äntligen.. Men nu är det bara resten kvar me, tänkte inte betala nått det kan dom fet glömma!!!

Idag blir det stor städning här hemma, ska göra allt man kan göra inom städning, det behövs, efter 6 veckor med handverkare så kan ni tänka er hur skitigt och äkligt det är här hemma, även att man har städat varje dag under tiden så försvinner inte damm och sådant!!!
Ska även försöka hnna putsa fönstrena!!!

Snart fyller även jag 25 år, shit va gammal man börjar bli, det är sjukt,, Tyckte inte det va länge sedan ja fyllde 15 och vart firad av alla min kompisar i skolan "ljungsbro" skolan.. Hahhaha det är 10 år sedan.. Ser ni tiden bara springer iväg!!!
Men tror att 25 år är nog den bästa åldern eller vad säger ni!!?? Men ibland så längtar man tillbaka till 15 års åldern, faasan va skoj man hade.. Hahahaha
Men vet vad folk tycker om att lägga ut önskelistor men no som inte gillar det kan gå från min blogg omg..
jag önskar mig när ja fyller år:

  • Hjälp till körkort
  • Cult Design saker till badrum & kök i svart
Bla.



Diskmedel   Tandborsdar   Tvål

Finns på macaroom på storgatan




Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad skönt att äntligen få tillbaka sitt badrum!! :) När vill ni ha tårtorna då? hihi Kramar

2010-09-28 @ 10:28:10
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0