Nästan bra

Idag ingen feber, lite illa mående som kommer och går.. Men hoppas det lägger sig så ja kan åka till jobbet imorgon.. Längtar efter att få jobba!

Har nu lämnat sessan på dagis, hon va helt uppspelt... När vi kom in satt dom och öva lucia sångerna.. Så duktiga ! Ja vet att ja kommer fälla en tår som vanligt ikväll, man blir så så oerhört stolt! Det vackraste och dyraste man har står och sjunger julsånger, det är det så mysigt och fint! Längtar tills vi får se dom i kväll:)

Ja lucia och ingen snö vad är detta:: nu börjar till och med jag längta efter den.. Blir ju ingen julkännsla alls... Hoppas den kommer snart..
Det e ju så varmt nu så mina tulpaner har tittat fram, hoppas dom klarar sig till våren :S vill ju ha dom då inte nu...:(

Nehe, duscha och bädda nu sedan ska vi till banken:)

Ha en bra lucia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0