Lyx..

Ja, nu är ja hemkommen från jobbet sedan 21.18 och ja slutade jobba kl: 21.00.. Det är bra va.. om inte annat så är det skaplig skillnad mot när ja tog bussen, då är ja hemma va 22.30 då ja slutar 21.oo.... Detta är underbart!!
Och att köra själv det va rena lyxen, inget gråt, inget skrik, inget bestämmande över sterion.. Utan bara ja och vad ja vill lyssna på... Underbart!!

Imorrn börjar ja kl: 7.00 så snart sängen.. Skönt att vardagen har kommit igång igen!!

Medans ja har jobbat idag så har Mogge & tuwis plockat ner granen och det kännd skönt..:D Skönt att helgerna är över, eller e ja ensam om att tycka det eller?

Nehe, mys med sambon snart sängen..

Ha en bra kväll..

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Fru Jensen

Jag ska också göra en massa provfrisyrer så får vi se sen! Vem ska göra ditt hår?



Kram!

2011-01-04 @ 23:05:49
URL: http://fru-jensen.blogspot.com
Postat av: ♣ Frida

Sv: Jag har tyvärr bestämt mig för att sluta med att göra designer åt andra. Det har blivit massa krångel och vissa har blivit sura för att jag inte haft tid osv. Ha det bra! :)

2011-01-06 @ 00:20:15
URL: http://fridahellenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0