Va fina dom e!

Ja idag så va vi på krinolin/helles och fixade bröllops kläder till både Mogge & tuwis...
Shit vad lätt det gick, fias mamma visade en nännklänning och ja och Mogge gillade den direkt, hur ofta är det så, inte speciellt ofta inte för mig iaf..:D Hahahaha Lika så när vi tittade på kläder till Mogge vi hade en svag aning om vad han ville ha.. Och det vart så bra.. Vi va eniga om vad som va finast.. Och när han testade allt så smälte ja.. Shit va snygg han är.. Och så säger han så här..- Titta noga nu för det är näst sista gången du får se mig så här fin.. För han va så underbart vacker min blivande man...
När Tuwis fick på sig sin klänning så fick vi knappt av den från henne, hon verkligen gillade den lika mycket som vi..Och hon kände sig sååå fin för hon kunde inte sluta se sig i spelgeln.. Hon va så vacker min lilla prinsessa!!! Vilket bröllop det kommer bli.. Och mamma säger till oss när ja visar bilderna på mogge och tuwis när dom har kläderna på sig att hon inte kommer kunna låta bli att gråta, men hur fasan ska ja kunna låta bli då om folk gråter.. Kommer ju inte gå.. Hmmm :D

Fick ett tips av Johanna en hemsida för bröllopet så ja gjorde en direkt, det är lösen på den.. Och det är bara gästerna till bröllopet som kommer få tillgång till denna hemsida.. Dom som har facebook har fått inlogg och länk, ni andra om ni vill ha så kontakta mig..

På kvällskvisten så va vi hos mamma & leffan och hälsade på i nya huset dom har fått iordning en del , tror det kommer bli kalas bra där ute.. Och inte så långt ifrån oss tar 10 min eller liknande.. Toppen!!
Tack snälla för att vi får låna bilen i helgen...:D

Nehe, mysa lite med min blivande innan sängen.. imorrn ska tuwis till dagis första gången på 4 veckor, hon längtar så mycket.. Sista dagarna pratar hon massor om dagis.. Skönt och höra!! Och imorrn kväll jobbar ja..

Ha en toppen kväll..:D






Kommentarer
Postat av: Fru Jensen

Hej gumman!



Tack för inspirationen till festprogrammen, våra toastmasters kommer nog hjälpa till med allt det där förhoppningsvis...



Vad har ni valt för OSA-datum? Hur många skulle ni bjuda?



Jag och mina frågor, säg till om det blir för mycket :-)



Har du hittat några tygservetter? Jag kollade runt lite och Ellos har en variant som är fin och ganska billig:

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35417&productId=197320&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=



Annars var dessa fina också, men lite dyra kanske:

http://www.grantrum.se/sv/artiklar/kok-glas-porslin/servetter/tygservetter/kardelen-lily-jaquard-servett.html



Även Hemtex har ett par varianter, de är dock ceriserosa:

http://www.hemtex.com/sv/se/produkter/servett-julia/cerise/ata/kokstextil



http://www.hemtex.com/sv/se/produkter/servett-linnea-linne/cerise/ata/kokstextil



Kram!

2011-01-11 @ 00:37:19
URL: http://fru-jensen.blogspot.com
Postat av: Fia

Klart dom kommer gråta, kan säga att inte ett öga var torrt i kyrkan när vi gifte oss, speciellt inte när våran goa vän sjöng solo den underbart vackra "Som en Saga". Då grät jag som tusan!! Men vilken dag det är och ni kommer ha den underbaraste dagen nånsin =)) Jag lovar!

2011-01-11 @ 06:06:20
URL: http://smulmaja.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej Sofia!



Jag skulle jätte gärna vilja ha tillgång till den bloggen :) Så spännande!

Hoppas allt är bra med dig!

Kram kram

2011-01-12 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0