Fredag 13:e

idag är det fredagen den 13:e, hoppas inget illa händer.. :P


Tuwis har vart vaken från o till inatt, hon vaknade när ja kom hem igår kväll och ville förståss inte somna utan roligare att ligga och prata med mamma.. ja va skit trött så inte så rolig att prata med men men hon va nöjd..
Imorse vaknade hon vid 7 och ville se på bompa, ja hade ju hoppats på att hon ville sova lite längre efter hennes natt men inte hon..gullungen..Bara att sätta på bompa och så lät hon sin mamma vile lite till i 20 min eller liknande.. Sedan låg vi och pratade och myste i sängen innan det va dax att kliva upp..

När ja lämnade henne på dagis så va ja kva en stund, det gillar hon.. När ja jobbar kväll så brukar hon alltid cyckla till dagis och hon är så stolt när hon cycklar och hon blir så glad.. Så himla roligt och se..

Japp kvälls pass idag igen, kommer sakna min snutta så nått enormt, men vi ses imorrn em iaf och kan umgås ända till söndag kl. 13.30 för då jobbar ja igen.. Varken ja eller hon är van att ja jobbar så mycket så när ja helt plötsligt gör det så blir saknaden så stor till henne..Och på dagis säger dom att hon pratar om mamma ofta och att hon säger att hon saknar mig.. och det gör hon i mamma hjärtat..Men ja ska snart gå ner lite i tid så då blir det lite bättre iaf..
Men jag har sj valt vård yrket så ja får stå mitt kast men jag älskar även mitt arbete på US... :D

Nehem innan jobbet ska ja bara åka förbi kemtvätten och hämta Rickard kostym (mogges bror) , Mogge lånade ju den när vi va på Emma o Stefans bröllop för 1 år sedan och nu ska han ha den på vårt bröllop och vill gärna lämna tillbaka den snygg och fräch.. trevligare eller hur?

ha en bra fredag..P

pöss på er

http://jannikeuntitled.blogg.se/images/fredag_13_1176464366.jpg

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0